miercuri, mai 20, 2015

Bancuta vintage


Sunt atat de bucuroasa si de mandra de mine ca ... musai sa va arat ce am facut!
De foarte multa vreme imi doream o bancuta in holul de la intrare, una din lemn, rustica si frumos decorata. Dar, nu mi-am putut permite...
Acum insa dupa ce am vazut pe net cateva idei in aceasta privinta, m-am hotarat si m-am pus pe lucru. Aveam doua scaune vechi, uzate, insa foarte rezistente. Le-am demontat, am adaugat cateva scanduri si mi-am facut bancuta mult visata. Am vopsit-o in culoare crem, inca mai trebuie sa-i cos niste pernite si gata!
Nu e cea mai frumoasa bancuta din lume, nu e cea la care visam, dar asta e a mea, eu mi-am facut-o si sunt tare mandra de mine!
Cu acest proiect particip la provocarea propusa de prietenii nostri de la Provocari verzi.
Provocari verzi


  












Un comentariu:

  1. A iesit minunat proiectul! Scaunele sunt fericite pentru ca sunt in continuare fericite si folosite si voi aveti o super bancuta :D.
    Ne bucuram ca ni te-ai alaturat la provocare! Bafta :D
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere