luni, iulie 02, 2012

Sticle de palinca pentru nunta... :)

Urmatoarele doua, adica pana la urma trei sticle, le-am pregatit la cererea mirilor, pentru ca au vrut doua sticle identice pentru nasi in care sa le puna palinca care se da la plecare. 
Din aceasta sticla mi-au cerut doua la fel. Pozele le-am facut peste zi, insa noaptea am mai lucrat putin la sticle si au capatat inca ceva in plus. De exemplu acestei sticle i-am vopsit tot gatul cu culoarea de fond si i-am aplicat de-a roata o dantela neagra lata cam de 2,5 cm si deasupra unde se vede trenul am scris tot cu auriu numele mirilor. 





Pe sticla urmatoare am scris motto-ul lor de pe invitatia de nunta, le-a placut tare mult. Sticla a mai primit un dop de pluta decorat si o fundita alba din organza cu putin auriu. 


3 comentarii:

  1. Minunate si unicate...merita sa ai asa ceva la nunta si sa sti ca-s facute numai pentru tine sau special pentru tine.Sunt deosebite Gaby felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Alexuta, esti foarte draguta! Esti o fidela cititoare a blogului meu si iti multumesc frumos!
      Te pup si o seara placuta iti doresc. :)

      Ștergere
  2. buna ziua,

    as dori sa stiu la ce pret ar fii prima sticluta cu portretul de femeie, as dori cam 150 -antonia_borlean@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere